välkommen hem

Så var man tillbaka på skolan. idag har det bara varit de ca 40 eleverna från hösten här (& milla:P) och imorgon dräller de 170 resten in på skolan, det blir jäkligt spännande. tror vi kommer stå som frågetecken i början och inte riktigt veta vart vi ska ta vägen!

resan till skolan gick bra iaf, det är regnigt och jävligt härnere på Fyn. Men vi har kramat alla vänner, ätit mat, snackat skit, kollat på Svendborgs träning, hoppat lite trampolin, thémys, visat Milla runt lite. Ja, det har varit en bra första dag och imorgon är det inte frukost förrän kl.8! FEST! men nu är jag riktigt trött så lite sömn i mitt nya rum, HV2, är välbehövligt och imorgon får jag veta vem min roomie är, spännande!!
säger som Niels-Henrik - välkommen hem!

Kommentarer
Postat av: richard

lycka till trollet!

2012-01-04 @ 03:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback