ledig dag!

njuter av veckans enda lediga dag. ack så skönt. regnet faller och det känns inte mer än rätt att ligga i sängen och halvsova med musik i öronen. har jobbat dryga 50 timmar den här veckan så lite vila är välbehövligt. men jag hoppas på lika mycket jobb veckorna framöver ändå, det är ju därför jag är här :)

lite annat hinner man ju med iaf.häromkvällen åkte jag in till stan efter jobbet där jag mötte upp Carro, Sofia och Hedvig, det blev lite vin och lakritsshot och sen testade vi på Gävles Nattliv. en rolig kväll som avslutades med en cykeltur hem till Hille när det började ljusna, med en tur förbi Max på vägen.

Igår var det abonnerat på Husse, bröllopsmiddag var bokat. Så jag och Carro lagade god lunch hemma och sen kl.14 började vi jobba. Det var kul att se hur det funkar med beställnings och Cateringjobben Lena har också. Vi gjorde tunnbrödssnittar med skagenröra till tilltugg, "3 smaker" till förrätt; gubbröra, älgkött och lax. majskyckling med örtpotatis och sås till varmrätt, och jordgubbstårta till eftterätt och som bröllopstårta hade lena gjort den i 3 våningar, superfin! Blir kanske nåt mer bröllops senare i Juli som jag får jobba på också =)




things i miss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback