Outro days why are you here already?

Ja.. så är det våra sista dagar här"SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH" , tabu, inte snacka högt om det!!!!


Idag var det elever vs lärare i massa olika sporter, kul att se tränarna och lärarna svettas lite, i vanliga fall är det ju tvärtom. Sen har det varit öppet hus här ikväll, så vi hade uppvisning. igen. Det gick bra. många trötta och många som inte var med, men det gick bra för mig, jag var med på det jag brukar vara med på; introdansen, dubbel sträckt halv och dubbel pik halv på trampett (jag & emma körde exakt samtidigt, fett), teamgym friståendet, sträckt handvolt barani på airtrack (inte min favvo men satte den idag) och sen hjulning flickis flickis och sidvolt som lite "extragrejer" på sidan., och sist men inte minst vår swingdans som avslutning. Det är såå kul att vara med på såna här uppvsingar, det är ju inget vi har i Sverige direkt. här har vi liksom gjort ett 40 min långt uppvsiningsprogram med bra musikbyten och bra sammanflytningar när nästa grupp ska in på golvet, redskapen bärs in snabbt och strukturerat, ja allt klickar liksom och det är hur bra stämning som helst och askul att kötta lite framför publik fler gånger en de få gånger man får göra det på tävling. det är ju därför man går i Truppgymnastik ju! Så idag gick nästan allt felfritt för mig på uppvisningen och på söndag när det är den sista uppvsningen ska allt sitta som en smäck! 
och vi hade simhoppsshowen sen också ja, den gick rätt bra, inte så mycket vilt där för min del, men det är många killar som showar rejält, och idag vare ett gäng som körde i gympadräkten vi har till uppvisningarna, fast utan shorts eller byxor.. lagom snyggt!

här kommer lite bilder från vår Jyllandtur. Vi var i Silkeborg i en park där man kunde paddla kanot m.m och några killar tyckte det var kul att utamana ödet lite!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback