Träningar och festkvällar

godkväll. Lördagkväll som har bestått av att stå på "balkongen" runt springcentret tillsammans med typ alla andra skolans elever och titta på uttagningen till Elevholdet. Elevholdet är ett uppvisningslag med gamla elever från skolan som gör en ca 40 min lång uppvisning med Rytmiska serier av tjejerna, volter av killarna, rytmedel av drängarna och så lite gemensamma delar tillsammans tjejer o killar. Det är en riktigt häftig uppvisning och jag tror det är riktigt kul att vara med i Eliteholdet. tycker dock det är lite synd att tjejer endast kan vara med i rytmedelarna och inte i voltdelarna.. men men.  http://www.youtube.com/watch?v=as-M7tutivk här är en länk till Elitholdets uppvisning på elevmötet i år, värt att titta på om man tycker om gymnastik i alla dess former. 

http://www.youtube.com/watch?v=gs_RUPIW-VE
här är våran uppvisning från Elevmötet. Det är det uppvisningsupplägget vi kör varje gång när iv har uppvisning.

Annars har dagen varit ganska seg, har varit lite trött. vi var ute igår, på Heidis. Det var riktigt kul, kom hem vid 3 tiden, vilket räknas som tidigt när man är i danmark eftersom de flesta uteställen har öppet till de sista vill gå hem. att komma hem runt 5-6 tiden är inte alls konstigt här. själv är jag oftast trött vid 3 och vill hem o sova.

Annars har de sista dagarna innehållit en hel massa gympa. superkul och sorgligt på samma gång. jag vill inet flytta härifrån!! och just det, i torsdags hade vi koncert på skolan med bandet. Jag spelade bas till en dansk låt, lite ackord på piano till I will Love you monday, Köra på Paradise med Coldplay och sjöng duett med Terese på Logical song med Supertramp. det hela fick rätt fint faktiskt, det var kul, inte lika läskigt som förra gången vi hade koncert på efteråret.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilka underbara YouTube-klipp! Så duktiga ni är. Jag njuuuuuter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback