17 maj

Ja, idag är det den 17 maj, kristi himmelfärd, Norges nationaldag och ledig. Gud så skönt och välbehövligt. Sitter på rummet nu efter att ha hängt upp vasketöj (tvättade kläder) och gjort lite styrketräningsprogram till framtiden på Exorlive.com.  Carro ligger småsnarkar bredvid mig och Malene sitter i sin säng och pysslar med datorn. Alla i sin egen lilla tysta värld vilket är så skönt ibland, och något som jag uppskattar med mig och Malene, att vi kan vara tysta i varandras sällskap.


Carro sussar sött med köörven i famnen

Uppvisningen igår i Solröd var fantastisk. det blir en sån otrolig stämning med en fullsatt läktare och 200 Ollerup elever som levererar sitt bästa från den linjen dom går i. Jag körde dubbelsträckt halv och dubbelpikhalven, stod på piken, stod men föll på sträckten, men tusan vad det kändes skönt att köra. Efter uppvisningen (kl.22) så var det applåder och busvisslingar i B-hallen med hela skolan, sen fick vi lite förfriskning och sen så vare busstur hem. kl.1.15 gick vi igenom spisesalen på väg upp mot HV korridoren. sen var det godnatt



lite småbilder från uppvisningen i Skjern, konceptet är ju detsamma som det igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback