Packa ner lite av Ollerup

ja, fan vad sorgligt. nästa helg kommer mamma och pappa och hälsar på, och det ska inte bli sorgligt det ska bli fantastiskt! men i och med det så måste jag packa ner en massa saker som de ska ta med hem ifall jag ska ha en chans att få med mig resten när vi åker tåg hem den 18:e juni. Så nu har massa kläder o skor åkt ner i väska och påsar så blir det nog lite mer som åker med sen när mamma o pappa väl kommer. jag har 2 stora väskor att resa med och det känns lite svårt att ett rum som fyllts på under 9 månader ska gå ned i dee väskorna. men, som dom säger på danska: " det skal nok gå". 

Förövrigt så megapeppar vi i Damlaget till DM runda 2 nu. det är då det gäller och då ska vi vara knivskarpa och sätta de andra lagen på plats och visa att Ollerups första damlag fan i mig kan sina volter och sin rytmeserie! Det ska bli så jäkla kul och jag kan inte fatta att det är redan den 27:e maj!! 

annars så är jag bara glad att våren är här, på riktigt. vi spelade kubb förut, norge mot Sverige. Sverige vann, såklaret. och utomuspoolen är fylld med vatten och är härligt blå. jag satte mig mot väggen i solen vid poolen förut idag och läste bok. Dejligt. Fick sällskap av Carro efter ett tag och jag kunde inte undgå att säga " jag kan inte fatta att vi inte kommer bo här snart". - " det är sorgligt" fick jag till svar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback