morgonpromenader när dom är som vackrast

 

på bara nån dag så var den brandgula hösten över, minusgraderna smög sig på, och helt plötsligt var träden kala, marken täckt av frost och vattendragen hade ett tunt lager is över ytan. stor kontrast på kort tid, men så fint ändå! gick omkring runt en kyrkogård och det var jättevacker natur där.




uppsala har inte täckts av snö än vilket jag är glad för. cykeln får rulla fram ett tag till iaf. hoppas inte att det blir gång/bussväder nästa vecka, föreläsningar varje dag och 1 vecka kvar till tenta, behöver inte snöslask på det också! 

Nu ska jag och Malin iväg o köra Zumba på Campus1477, körde Body toning igår och armarna är ömma!!


 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Maria!

Där brukar jag också ta mig en runda. Ska vi sällskapa någon dag? :DTrevlig blogg du skapar med.
Ha det fint.
Sanna (din föredetta kursare)

2012-10-29 @ 16:40:35
Postat av: maria

Sanna: åh vad mysigt. det tycker jag verkligen vi ska, nästa gång det är soligt? jag har ditt telefonnr iaf! kramar

2012-10-29 @ 18:55:56
Postat av: mamma

Vilken fin bild på dig!

2012-10-29 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback