en tjej i lyxförpackning ?

ibland blir jag så trött! jag vill se massa resultat på en gång inte behöva vänta i hundra år för att märka och känna att man har gjort framsteg! jag har kämpat i 4 veckor nu ungefär, lite kortare med att träna massa, eller ja, 5 ggr i veckan i snitt iaf och försökt att äta bra mat. så det har väl säkert hänt saker, men jag vill se massa skillnad ju. fast jag har blivit starkare det känner jag! alltid nåt, jag menar jag vill ju bli mer vältränad till gymnastiken, men det gör ju inget om man ser lite fin ut också =) men, ja det är svårt. jag vill inte heller gå tillbaks till som det var förr..

skulle gått på Trassel idag med R, Anna och Johan.. men jag hade ingen lust, behöver plugga också egentligen.. men jag får se vad jag gör istället, jag kanske kör lite fristående sen när maten har fått smälta. Sprang i 30 min på löpbandet idag,  med intervaller, fyfan vad det var jobbigt! det blir det mer av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla vacker tjejen! va som du vill och trivs med det så blir du ännu vackrare. men lova mig att aldrig bli som förr ! mitt hjärta <3

Postat av: Emma

Oj svårt att säga! allt ifrån 1 pass i veckan till 5 pass:)

2011-02-11 @ 16:32:28
URL: http://Lifeasemmaknowit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback