nr.2 i mina öron när jag tränar

Ja, dags för numero dos på la lista.. jag lyssnar gärna på musik när jag kör kondition på gymet, typ crosstrainer eller löpbandet, det är då oftast en bra radiokanal typ mix megapol eller p3, eller så blir det nån spellista på mobilen. jag har varit dålig med att lägga in bra sportiga spellistor nu men en del favoriter som jag gärna har i öronen är;



  • Queen (don't stop me know bla.)
  • Bille the vision and the dancers (vamos a besarnos)
  • Arctic monkeys
  • the kooks
  • sen bruka jag lyssna på friståendemusiken ibland och tänka igenom vårat fristående i huvet:P



Om jag tränar gymnastik så har vi oftast på nån skiva i hallen.. det är oftast gamla härliga schlager låtar, best music 2008 eller nåt liknande som man gört 1800 ggr, underbart ;)
bilden har inget med detta att göra.. vi var där på chefs-kickoff med nationen i helgen =)
Vamos a Besarnos amigos <3
kärlek till alla vänner och familj idag på alla hjärtans dag, jag skickar en stor kram till er alllihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback