Delfin ?

uuunderbart <3




fick en utmaning förut också. ska göra den nån gång :) lovar.

träning förut var det ja. kom dit och mådde lite halv weird :S
ville bara att de 3 timmarna skulle vara över.
kände mig helt matt hela tiden & Maria tjatade hela tiden på att jag skulle ta i mer i inhoppet.
men jag orkade ju inte! jisses. sen så skulle vi till råga på allt (ööh. ?) snurra tzucka också.
 jag vägrade väl sisådär 118 ggr sen körde jag 1 iaf.
alltid något. även om jag landade på knäna.
Min & Camillas gamla tränare Anna kom och hälsade på också :D
det var skojsigt. var dölängesen vi såg henne.
och alla i truppen känner ju henne typ, så det var kul :P
kom och tänka på de gamla goda tiderna då jag & Camilla gick  i AG i en ensam grupp typ och tränade med Anna 4ggr i veckan , haha. det var riktigt kul. saknar't lite ..
men trupp är också kul :P
 då är man iaf alltid mer än 2st på träningarna , höhö.

har kört poker i ett par timmar med mamma, Markus & Malin nu också.
 jag förlorade alla mina marker en gång,
 för jag försökte bluffa (utan lyckad resultat dock).
men jag fick lite marker igen..
och sen skulle Malin iväg och jobba vid 23, så då delade vi upp hennes marker...
 & då... gick det väl ungefär lika dåligt för mig igen..
haha. jag är väl kanske ingen pokerhaj .. mer en delfin.. eller ?

Kommentarer
Postat av: Elin

vad snygg din blogg är. och tack för gårdagen :)

Postat av: Marre

Elin; tack & tack själv :D

2006-12-28 @ 12:23:10
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Linn

härliga bilder :)

2006-12-29 @ 00:44:25
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Elin

Hi hi vilka söta bilder :D

2007-01-26 @ 12:10:18
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback