hej & hå, hur långt får det gå ?

ja, jag måste väl erkänna det.
jag har skaffat mig en blogg. istället för en nogg :/ så långt har det nu gått.
men detta är emot min vilja. jag ville inte byta egentligen (liksom orka med massa nya grejer och sådant) men nu har ju inte nogg.se funkat på heeela veckan. vilket ni läsare kanske märkt? så jag tänkte jag är väl helt enkelt tvungen att stilla min blogg abstinens. det är vääldigt svårt att vara utan en blogg, nu när man haft en så länge ♥
titt, till & med ett hjärta kan jag göra , redan.
på tal om det. hjälp önskas gärna. så om ni vet något smartigt om blogg.se som ni tycker jag ska veta. please tell me :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeeey Marre är tillbaks! :D:D

2006-12-16 @ 10:27:32
Postat av: josefin.

JAG HAR SAKNAT DIG :D

2006-12-16 @ 10:58:39
Postat av: Linn

Äntligen har jag hittat till din nya blogg! Jag fick lite Marre-blogg-abstinens måste jag erkänna :)

Postat av: Marre

måste bara ha den här länken nånstans :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback