julstök it is

godmorgon

aah, äntligen är det helg och man får sova ut och vakna när man vill och ta en lugn och mysig frukost. även om min utsovning var över kl.8 då jag vaknade och verkligen inte kunde somna om.
men det gjorde inget, jag roade mig med PiggleyWinks äventyr och sedan kl.9 Julkalendern (förstås!) . nej, jag har inte missat ett enda avsnitt av LasseMajas detektivbyrå, än. kalla mig vad ni vill, men jag går faktiskt in för det här med Jul i år ! och att se julkalendern ger bra julstämning , tihi.

blärk. tog en klunk kaffe  , men det hade visst svalnat - slutsatsen- kallt kaffe inte gott. då vet ni det

men nu, till rubriken. julstök idag alltså. fast egentligen så ska vi ju inte gå och stöka till det här hemma. nej , vi (& med vi tror jag, jag menar mig & mamma) ska plocka fram julpynt (en del iaf) och byta till juldukar här&där, och jag ska byta ut mina ljus i rummet till röd färgade ljus.
vi kanske även ska göra ett pepparkakshus, men det beror på. man kanske ska göra det närmare jul? eller hur är det egentligen? när ska man plocka fram alla tomtar och grejer? kommer inte ihåg riktigt :O

sen på nåt sätt så är jag sugen på att gå på stan idag, men det känns lite mindre trovärdigt att det kommer ske. jag menar det tar ju sin lilla tid att julgrejja här hemma. men men, jag får se. får jag tid över (vilket jag säkerligen kommer få) så kan jag ju blogga :D . ja, ni kan ju vänta er mycket inlägg från min sida nu, eftersom jag inte skrivit på heeela veckan ;|

hejhå (nej, det ska inte stå hejDå)

Kommentarer
Postat av: josefin.

Det är så himlans myigt med julstök (a). hihi, jag tror man brukar ta fram alla tomtar oh så nu ungefär, det ska nog iallafall vi göra :D

2006-12-16 @ 10:58:01
Postat av: Elin

JULKALENDERN ÄR BÄST


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback