kakor kakor kakor

jag har inte riktigt haft så mycket för mig idag. och känner inte heller för att ha så mycket för mig heller. jag såg klart på The Libertine, som vi tillsammans med två andra filmer hyre igår.  ja, jag vet inte vad jag ska säga om den filmen alltså. konstig. lustig. märklig. och alla sånadära konstiga ord ;P


men jag fick lust i min lilla tristess att baka. men vi hade inga ägg hemma. mitt hopp dog lite där måste jag säga. vad kan man baka utan ägg? tänkte jag.. ganska mycket visade det sig :P Mördeg är vist bara gjort på mjöl, socker och smör. (nej, jag visste inte det) så det blev syltkakor, även kallade hallongrottor om man så vill. men jag tror dock det är Jordgubbssylt. men what's the diffrenece really? kakorna blev goda iaf. även om utseendet inte är så vackert. men det är ju alltid insidan som räknas, vilket jag & Elin konstaterade förut ;P

nähe. jag ska väll återgå till att göra det jag gjort hela dagen. äta/ätit ;O höhö. varmkorv med bröd åts förut. mums.

nej, nu vill jag se Lilla Kycklingen :O men mina syskon håller inte med mig..

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill också se The Libertine :o

och ja, det är insidan som räknas :*

Postat av: Anonym

Elin: höhö, den handlar om SEX . typ ;P

2006-12-17 @ 18:32:19
Postat av: Jonathan

hallongrottor for the win.

2006-12-19 @ 15:27:55
URL: http://kliaminrygg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback