lömska jävlar

datorer går då aldrig att lita på. den saken är säker. den enda och man kan lita på här i världen är sig själv.

jo alltså, anledningen till att jag pratar datorer är att våran kära dator har blev medvetslös förut :O
jag liksom bara satt där, och fick för mig att man på nåt sätt kunde få in bilder från Malins mobil genom att stoppa in hennes SIM-kort nånstans i datan, så stoppade jag in det lite på nåt ställe där det såg ut som man skulle stoppa in ett kort, och så PANG (nej, den exploderade inte) blev datorn helt död, eller den verkade död (för den dog inte helt).
sen försökte vi utan resultat få liv i sattyget. men SEN, så lekte jag IT-expert och tog fram mejseln och NT-kortet (som jag pillade lite med) sen så- TADAA- gick den igång :D
jag blev glad. jag hade ju nämligen börjat få blogg panik igen xD

Aja. var ju på stan förut idag med Malin :] vi köpte lite julklappar. eller 1 förresten.. till Frida, kusinen :) & så åt vi på Paus , det var gott :O
här kommer lite bilder BTW från dagen, dock så fick jag ju inte in bilden från Malins mobil till datan, på mig i den kära & underbara båtklänningen jag provade på H&M idag.
153042-6

hoppas jag inte verkar alltför egenkär som tar in en stor bild på mig själv. men om ni tittar nog så är det ju så att jag spanar in Malin bredvid mig, som är så otroligt snygg. ;P höhö. pusshej


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh så fint det blivit på bloggen nu, julgranigt och grönt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback