jag är en suck

suck. ja , jag börjar inlägget med ett suck. för så känner jag mig jusst nu, som en stor, jättebamsig suck. en sån som verkligen sitter långt inne i kroppen, och som låter jätte högt & besvärligt när den kommer ut ur en. & som får alla som är i närheten att också bli lika deprimerade och besvärade som dig..
Anledningen till denna suck-känsla kan jag lätt säga med 5 bokstäver ; SKOLA . lovet, ja det såkallade Sommarlovet är tydligen slut nu, det har gått 8 veckor eller nåt sånt, men det kunde lika gärna ha varit 2 eller 18. tiden har runnit iväg medans jag gjort massor & ingenting. en sak som jag inte gjort iaf, är att sola & bada massor. det är nog därför det inte känns som man har haft sommarlov. känns bara som jag haft en lång(eller kort) ledighet, utan innehåll. Jovisst, jag har gjort saker, men dom har jag glömt nu... tror jag.

Nej, bäst att sluta innan det blir för långrandigt & deprimerande. Imorn måste jag avbeställa min tid hos Tandläkarn som är när jag börjar skolan. passande Folktandvården, passande!

SUCK & GODNATT

Kommentarer
Postat av: Marcus

verkligen skön inställning Maria, fortsätt så!

Postat av: Maria

Marcus: tack Marcus, Tack!

2007-08-20 @ 10:42:32
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Linn

Trevlans att du börjat med hela rader igen ;)
För övrigt är jag en mästare på att sucka, fast det kan väl inte direkt ses som positivt... :)

2007-08-20 @ 15:25:27
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: My

jag hatar marcus inställing.. tker om din.. FAN för fucking jävla kukskola! D: ska vi åka bort andersson? hoppa av ett år och komma tillbaka i trean (A) suck!

2007-08-21 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback