Dagens

ska möta My på halv två bussen. ska börja knalla till hållplatsen om 10 min typ.

jag gjorde besväret idag att ta en bild på dagens outfit med digitalkameran. brukar bara ta en halvtaskig bild med mobilen annars. vilket är både nackdel och fördel. nackdelen med digitalkameran är väl att skärpan blir så himla bra, så man ser precis hur jag ser ut :P
ja, ni får ursäkta det falska leendet på bilden men ni ser ju iaf hur kläderna ser ut :P

153042-179
Dagens kläder:
jeans-veromoda
gult baslinne- H&M
blå omlotttröja-Vila

hmm. kan inte pappa komma hem Nu typ, så jag kan tigga pengar till lunch av honom...

åker nog direkt till gympan sen, och tränar en kortis, åker hem vid halv sju, gör mig i ordning snabbt som tusan. och klockan sju kommer filmgänget.  ha en bra måndag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är ju alltid lika snygg alltså :D

Postat av: Me

Du ser ruggigt bra ut, dessutom har du bra klädsmak :)

2007-02-19 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback