den första dagen

Ja, idag var det första dagen i Restaurangen för mig & klassen.
Det var riktigt kul faktiskt. Jag & Becca gör förrätterna de här 3 dagarna. smördegshus & Löksoppa kan dom beställa. så när servitriserna kommer in och säger "-3 smördegshus & 1 löksoppa, beställs" så säger vi "-3smördegshus och 1 löksoppa" och sen så börjar vi göra dom. när de är klara ställer vi dom i "luckan" och så hämtar servitriserna dom :P lite småfränt sådär ;D
kul att känna på hur det är typ på en riktig restaurang & att man får laga maten. Janne, våran lärare är bra fan, han är skön :P lite läskig ibland bara ;D
Man är i alla fall trött efter en hel dag i Rest. står och går omkring hela tiden. jeez. och så tar Janne fram desserter och grejer hela tiden som man får äta. gud. jag vill väl inte bli tjock heller ? ;O haha.
Nu sitter jag förresten i datasalen på DeGeer. My ringde mig på lunchen och frågade om vi kunde ses efter skolan. hon skulle ge pengar till Charlie & Marcus också eller vad det var. så då får jag träffa dom också :D sen ska vi väl döda lite tid fram tills halv sex-sex. jag börjar ju träningen klockan sex. hoppas inte jag är lika trött som nu :P men jag ska ju sitta här & vänta på My i 45 min till , tills hon slutar , så jag hinner vila upp mig :D

(är inte blogg.se väldigt konstigt nu förresten? ibland ser man inte de nya inläggen... weird)

Kommentarer
Postat av: anna wintour

det är inte lätt att banta när man läser om hur gott mat du lagar. jag är alltid nyfiken på vad andra lagar för mat

Postat av: Elin

Det var kul att träffa dig idag. Du var så söt :)

2007-02-28 @ 17:13:38
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: Elin

OCH GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN FÖRRESTEN ^,^

2007-02-28 @ 21:25:08
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: sofia

buäääh man skulle ha valt din linje. Då skulle man aldrig behöva vara hungrig >_

2007-02-28 @ 21:33:42
URL: http://smew.blogg.se
Postat av: Maria

varför kommer inte mina nya inlägg som jag har skrivit in på bloggen för ? .. hrmf!

2007-03-02 @ 23:20:09
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback