Margharita & Ice-Cream

Och så var den första Skoldagen efter Semestern avklarad.

om jag ska vara ärlig känns det ganska så mycket skit att vara tillbaka igen. matte prov imorn, idrottsprov imorn som jag inte ens har boken till, 2 prov nästa vecka ... ja, inte den bästa början.
Men det var ändå kul att träffa dom små sötnosarna i klassen igen, Tessan, Rena, Becca & Sara :) 
jag känner mig bara lite dum för att jag är så depp, men jag vet inte, jag rår inte för det : /

jag laddade precis upp bilderna jag tog med mobilen på resan. inte så många, men lite iaf. alltid kul med bilder !? :D

    
bild 1 visar Globen den dagen vi kom upp till stockholm & skulle äta&sova hos Alice, coolt!
bild 2 visar mig & Malin när vi sitter på planet ett tag innan det ska lyfta till Teneriffa(+söt gubbe;P)
bild 3&4 visar min (&malins lite) margharita som vi tog en kväll därnere. dögott :) (+att det var alkohol i liksom, då säger man ju verkligen inte nej. dock var servitörerna läskiga sen mot slutet.

153042-147

den goooodaste glassen ! jag vill ha mer mer mer... och lite mer :D vill smaka den där blåa, den var ju väldigt cool. det var en liten kille som åt den, vi var avis på honom..

måste köpa glass snart i dagarna ! skiter i att det är minus grader. jag ska äta glass ändå, även om det är fel enligt vissa. sådetså. BYE ♣

Kommentarer
Postat av: sofia

åhh, nu blev jag jättesugen på glass :O

Postat av: Karin

aa men du, nu blev jag ju inte liite sugen på glass:) å affären här nere har stängt buhu:)

2007-02-06 @ 20:09:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linn

Glass är aldrig fel, ALDRIG!

2007-02-06 @ 21:42:10
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Anonym

kul att se dig med igår ;D Finns här om det är nåt!!! FROSSA GALSS NÄSTA / tessan

2007-02-07 @ 13:01:55
URL: http://theresebrobeck.blogg.se
Postat av: Jossan

Omg, nu blev jag inte alls glass-sugen eller så ;/ ;O

2007-02-07 @ 16:51:21
Postat av: sanna

såg superhärligt ut! :)

2007-02-07 @ 19:14:45
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill med ha glass :(

2007-02-07 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback