skjuta upp är ju bäst :D

Malin jobbar ju kväll nu för tiden. så hon & jag ska åka ner  på stan idag :D jag ska kolla på massa grejer som jag ska önska mig till min födelsedag. och sen så hoppas jag på en riktigt smarrig lunch :D

ja, jag har nästan pluggat klart. ska bara läsa lite i Idrottsboken sen nån gång. det hinner jag med innan jag ska sova ikväll ;D skjuta upp saker är alltid bäst!


153042-169
outfit:
grårutiga gubbyxor H&M
grön tröja H&M
guldsmycke Åhléns

mamma är dum som inte har lösa pengar i plånboken, nu måste jag lägga ut pengar till mat själv. hrmf.
men en bra sak är att det inte är så kallt idag +1 till och med ! men dock har det kommit väldigt mycket snö. .. nåväl behöver inte ha 18 lager kläder på mig HURRAY.

Kommentarer
Postat av: sofia

snyggt :D

Postat av: Linn

"Skjuta upp saker är alltid bäst". Du säger så smarta skaer Maria (A)

2007-02-13 @ 16:31:09
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback