Stor smörgåstårta

Lunchrast ♣

har precis varit uppe i matsalen och ätit potatis,pepparsås & kotlett (+sallad och bröd). det var gott. ja , vi behöver ju inte svälta iaf ; / vilket vore bra ibland. suck haha. men jag ska inte klaga, men ibland vill man bara det, som Tessan sa  ;D

gjorde
smörgåstårta förut på MetodMatlagningen. jag ville ha lite större än för 4 personer som dom andra gjorde, för vi blir 6 st som ska äta hemma ikväll (och ja, jag ska köpa & ta hem tårtan) så jag fick göra en rund jättestor för typ 10 personer :O jössös ! :P men den blev bra. ska ta kort och visa sen ; ] den blev ganska så snygg faktiskt. ;D

snart är det Livsmedelkunskap.. eller om 20min. sen ska vi på stadsvandring på HotellKunskapen. väldigt skönt såhär i vintervärmen. ¨



FISKARNA
19/2-20/3
Du får en mycket mysig och dessutom romantisk fredag. Runt dig händer det mycket och turen är med dig.


Kommentarer
Postat av: Karin

lät väldigt smaskigt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback