Teneriffa, i bilder lite smått :)

153042-142
  
   


lite urvalda favorit bilder från resan :) det kommer säkert mer vartefter. men dom är är ju ganska härliga :)

1.poolen vid hotellet, Malin simmar därborta :P

2. från våran terass, tja, vi hade bodde nära poolen :)

3. på stranden

4.jag försöker visa hur skönt det var i solen :P

5.Malin med palmer, vågor och annat tjusigt i bakgrunden

6. jag badar i poolen vid hotellet. :)


nähe, ska man snart äta lite SVENSK frukost kanske ? dricka kaffe.. mm :) se på TV.. aaah.


eller äta Toblerone ? JAG ÄLSKAR


vill också nämna att jag saknar alla sjukt mycket. <3


Kommentarer
Postat av: sofia

gud vilka härliga bilder :D

Postat av: Anonym

åh, vilka härliga bildet alltså! :D Ser jätte fint ut!

2007-02-07 @ 16:54:08
Postat av: angelica

Guf vad härligt, jag längtar tills jags ak åka :D

2007-02-08 @ 16:01:23
URL: http://aljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback