en mus- nånting ?.. eller vad var jag ? :P

innan jag kryper till kojs måste jag skriva av mig lite. eller bilda av mig.
tänkte lämna er ensamma med lite bilder från kvällen som gått .
 jag tror den säger pretty much vad vi gjorde & vad vi åt ;D
& ja, den stora godispåsen var min . vems annars :O ;D
ME LOVE lösgodis (nästan lika mycket som glass ;P)

Fick oss ett par härliga kort på oss i rörelse med.
väldigt kul :D hahaha.
hoppas ej dom korten kommer till nån annans händer .
Tack för ikväll mina underbaringar



nu ska jag lägga mig. & då jag inte vet om jag kommer kunna somna eller inte la jag i Star Wars III
i DvD-spelaren i mitt rum (inte för att jag tycker den är så tråkig så att jag somnar ) så nu ska jag gå ner och se på det.
GodNatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv sötnos :). Jag undrar varför jag alltid ser likadan ut på dina bilder :D hahhah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback