6 speciella saker med mig ..

jag blev utmanad av Sofia för ett tag sen och här är nu utmaningen :

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. jag har 3 grisar i min säng. Köörven, prins-Köörven & stor-köörven. Köörven är det riktigt gamla orginalet. en gammal gosedjursgris som jag älskar. han ligger alltid i min säng, och jag måste ha med honom när jag reser bort. dom andra 2 har kommit till i köörven-familjen på senare år, även dom har en säkert plats i min säng, iaf när den är bäddad. 

2. jag har typ städmani. jag kan verkligen inte ha det stökigt i mitt rum eller runt omkring mig. i alla fall inte länge. Så fort det bildas lite klädhögar måste jag sortera, lägga in i garderoben, slänga i tvätten. tycker det är så jobbigt med massa saker liggandes runt mig. samma sak gäller när jag är i kök, eller sover borta nånstans också. . lite jobbigt faktiskt :P

3.  jag gillar kaffe. svart kaffe, utan nåt i. okej det kanske inte är konstigt, men många blir helt chockade när man säger att man gillar det. Men hallå !? det är ju världens godaste.


4. jag har en väldig tendens av att ha fingrarna (naglarna) i munnen. så fort jag inte har nåt för mig eller bara står liksom, så åker dom in i munnen. antingen så biter jag på naglarna , eller så bara petar/gnagar jag på dom med tänderna om jag är inne i en "inte bita på naglarna fas" .  eller så biter jag runtom på skinnet.

5. jag tittar på Vänner varje kväll innan jag ska sova (nästan iaf!). Antingen på DVD eller nåt gammalt inspelat på VHS. det spelar ingen roll att jag säkert sett avsnitten 18000 ggr, det är så skönt att titta på innan jag somnar.
jag älskar't

6. jag kan jätte lätt få gråtkänsla, alltså att jag skulle kunna börja gråta om jag inte kämpade emot. det räcker att någon säger något pyttelitet om mig, eller till mig, eller undrar hur läget är, så kan gråtkänslan komma. jag hatar det, för det kommer alltid fel. t.ex vi ska göra nån rolig grej med gympan, åka och sova över på ett ställe & så, så blir det inställt, jag blir upprörd, och om nån sen frågar hur det känns, då är det dösvårt att inte gråta.


jag utmanar
Elin, My, Linn, & sen vet jag ingen mer som kan tänkas göra den som inte gjort den. så om du vill känn dig utmanad !


Kommentarer
Postat av: Karin

härligt att kunna sola då, här är ju sååå grått!

Postat av: Maria

Mm vill också ha de n klänningen, är bara så arg för att den ska vara sååå dyr. Roligt att läsa din lista:)

2007-03-17 @ 17:11:27
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Jennie

tack för kommentaren :)

2007-03-17 @ 17:21:06
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Maria

Mmm den kostar 1195:-

2007-03-17 @ 17:30:42
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: sanna

najs lista

2007-03-17 @ 17:54:49
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Karin

ah, smart.. det kan man ju göra fast det är grått ute:)

2007-03-17 @ 18:15:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sofia

Haha känner helt klart igen nummer 4 och 6 :D

2007-03-17 @ 18:23:53
URL: http://smew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback