Fredagen med Josefin

Jag har ju inte sagt nåt om gårdagen. och inte dagen heller för den delen, men  det kommer sen :P

gårdagens kväll spenderades iaf med Jossan. Jag och hon möttes i Centrum (som alltid:P) och vi kände båda att vi var sugna på  Exotic Snacks (nej, inte för att vi tror det är jätte nyttigt, och bättre än vanligt godis). vi plockade på oss en varsin stor påse, med gamla favoriter och även lite nya spännande saker som jorgubb & ananas med yoghurt överdrag (inte att rekommendera dock). + att vi köpte en varsin Daimpåse. MUMS

Sedan cyklade vi hem till Jossan, där vi såg på Let's Dance och smaskade. i Pausen kollade vi på Vänner som jag ta'tt med. mycket najs :D
Ja, vad mer kan jag säga än att det var en riktigt skön kväll ? :D <3

153042-196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback