Studiedag - jag ska inte plugga iaf !

g vinej, precis.det är studiedagsmorgon
och det jag vet om dagen är att:
jag ska inte plugga ! underbart.
annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.

nyss efter min goda frukost innehållande:
lite gröt, lite äpple + yoghurt & en liten macka
(jag kunde inte bestämma vad jag var sugen på)
kom jag på att:
jag vill baka nåt svårt idag ! :D
liksom en liten
utmaning sådär.
image214
men omständig som jag är så vet jag itne om jag vill det nu.
måste tänka lite på det.
annars kanske jag ska fråga Elin om hon vill åka ner på stan.
men jag vet inte om jag vill gå på stan.
Nej, jag ska nog leta efter nåt kuligt och svårt recept
antingen i rutiga kokboken, sju sorters kakor eller internet...

see ya :D

Kommentarer
Postat av: Karin

hum, en kille i din klass sa du? du har inte lust att skicka hit honom ibland?;) haha

Postat av: Karin

ja precis... är han trevlig eller?;)

2007-03-20 @ 13:09:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback