dölja skratt & svåra prov

It's been a good day
I'm not satisfied,
but it was good,
now, when i'm looking back.


ledarträffen var skoj :D
jag, Camilla & Annika satt och höll oss för skratt.
sådär jobbigt skrattanfal man bara får när man inte FÅR skratta!
jisses !
& förresten smörgåstårta med fruktsallad i ?
what is up with that?

 (drack kaktus idag dock)

fanfanfan

imorn är det Matte Nationella del2
apsvårt säkerligen.
apdåligt kommer det väl gå säkerligen
hejaheja alla andra lyckliga som sitter i min sits

sova tidigt ska jag göra.
godnatt sovgott


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, hejaheja på oss! Jag är sååå körd på det där provet redan...

Postat av: Anonym

Du är ju jättebra på matte!

2007-05-08 @ 14:37:01
Postat av: Karin

hehe det missade jag, men god är den:p

2007-05-08 @ 20:27:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ronja

Ramlösa kaktus är jättegod!:)

2007-05-08 @ 23:38:55
URL: http://vimmelkantig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback