Mindre intressant & tråkigt

Hallå! en ny skolvecka har börjat & jag är väl inte på Topp direkt. Halsen fortsätter vara dum, och jag fortsätter att prata med hes röst. Serverade mamma, mormor & farmor på restaurangen idag, sen åkte jag hem med dom, orkade inte mer :/
har pluggat lite matte nu på eftermiddagen, ska åka och träna sen. fristående med Nike är det som gäller :) & jag får se hur mycket av det jag orkar hosta mig igenom.

Igår var det FarsDag! Det firade vi med att laga kycklingpaj , och äta middag med hela familjen, sen blev det kaka till efterrätt :) + att pappa fick handskar & en skiva av oss ! det var en bra kväll.

Imorn är det Serveringsprov, inte så svårt, så det ska nog gå bra. ska mata in lite mer fakta i huvudet.
nej nu räcker det med detta tråkiga inlägg. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback