nyfunnet kollage görande

Hej hej hallå. Lördag är det. det har regnat & varit dömörkt hela dagen, & ås nu skiner solen in genom fönstren :O what is that about ?
Kom nyligen hem från Stan med Malin iaf. det var najs, mycket folk som ville se Martin Stenmarck, vi var inte nån av dom. Malin köpte lingonsaft & ett linne iaf, och jag köpte de härliga muggarna nedanför. blev kär! + att de kostade 10kr styck, tror ni en muggmänniska som jag kan stå emot då? NEJ.

Upptäckte nyss förresten att vi på våran nya dator har ett program som gör tjusiga kollage (se nedan ;p). så nu är jag glad !
Ska käka lite nu snart tror jag & sen göra en chokladkaka till efterrätt ikväll. ska fira mormor med morbror & så :) sen blir det kanske lite utåt stan med My. we'll see.

image329

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback