Update on the blog

Hej & hallå. nu är det igång igen. allt. skolan alltså. Det var mer än jobbigt att gå upp imorse, drömmen avbröts mycket olämpligt av väckarklockans tjut. fan så jobbigt. men upp gick man och till skolan kom man.
visst så jobbigt är det inte när man väl är där. lite småskratt och sånt får man ju iaf av klasskamrater :)
& Ellie har tagit ut tandställningen, nu är hon ännu sötare, om möjligt ;P

jag har iaf haft ett riktigt bra lov. har umgåtts mycket med vänner & bekanta och haft det allmänt skönt & mys. jag har skjutit upp problem och saker som skulle ha gjorts & får istället ta tag i dem nu. på en gång. men det är lugnt. inget jag inte klarat förr. Markus, min bror, har även flyttat under lovet. han & andrea bor nu mitt i stan (granne med Linden köpcenter)  och jag har flyttat ner i hans rum. Mysigt !


Ikväll är det träningen med stort T. sista trampett träningen innan Grencuperna i Göteborg i helgen. det ska gå bra!!! :D oooh yes.
och tävlingen måste med gå bra, eller jag hoppas det. det ska bli jäkligt kul och jäkligt nervöst den saken är klar. men på Fredag kl.13 åker vi mot göteborg iaf. om vi nu får tävla i Fristående för anna vill säga. fast vi åker nog ner på Fredag hursom. hoppas det för då måste jag ta ledigt från skolan på Fredagen, lite iaf :) ähä.


Nähe, bäst att återgå till Samhällslektionen kanske ? nej jusst det, Arbete & säkrhet heter ju kursen vi har nu. woops
HEJDÅ & LILLTÅ
.

Kommentarer
Postat av: jason

LYCKA TILL I HELGEN! :)

2008-04-02 @ 17:21:10
Postat av: Elin

Säger detsamma som Jossan, LYCKA TILL GUMMAN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback