18-års krisen

FREEEEDAG. ujuj. kom jag hem för 2 minuter sen? ja, det känns som det. har haft det fullt upp fram tills ikväll känns det som. kanske jag som inte är van vid att göra massa saker bara, men det känns som jag gjort mycket ; tränat, träffat Elin, haft läger med gympan, träffat My, Pluggat... ja, lite grann iaf ;]

Innan jag vet ordet av det är det väl Söndag & plötsligt är jag 18 år. de vuxna 18 åren, GAH. jag fick plötsligt en stark begäran av att titta i gamla fotoalbum & gräma mig över att jag aldrig kommer vara liten igen. tänkte säga "..att aldrig kommer vara barn igen" , men barn kommer jag vara hela livet, barnslighet ; en av mina starkare egenskaper.

Men jag förstår inte riktigt det här med att bli ETT ÅR ÄLDRE.en natt är man plötsligt ett helt år äldre. HJÄLP vart tog det året vägen liksom !? jäkligt snabbt gick det iaf.
Så om ett par dagar, då ska jag tydligen vara <<vuxen>>, gå på krogen, köpa tobak, vara ansvarsfull, duktig & bli väldigt social & ordentlig i umgängestillfällen.

ÄH SCREW IT. Jag fyller 12 istället. i hemlighet.  så, då var det bestämt! skitbra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att hundarna är söta iallafall :)

Postat av: Malin

Vilka söta hundar!! Vill ha en:)

2008-02-26 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback