Sjunga & städa

Hej hej hallå. det är helg nu & lördag till och med. mycket skönt med avkoppling & sovning. även fast jag vaknar tidigt ändå.

Igår hade jag det väldigt trevligt. Kvällen började med att Jag, Elin & Jossan köpte hem mat från Spicy Hot (otroligt gott!) så åkte vi till Martins tomma lägenhet (Elins bror) och var där och mös med mat & Tv. Sen blev det lite smaskiga drinkar för min del & jag gjorde en av mina debuter som man bara får göra när man är 18 (vill dock inte nämna vad, man vet ju inte vem som läser). Sen blev det Singstar & dans, och efter ett litet tag hälsade Marcus, Hansson & Martin på :) vi körde lite mer Singstar, vilket var pinsamt till en början, trots X antal drinkar. men sen sjöng vi på riktigt bra & jag vann till och med 1 gång tror jag. Det var en riktigt skojig kväll som avlutades med promenad hem i småregnet.

Idag vaknade jag pigg som en lärka. förvånansvärt pigg med tanke på gårdagen. Jag & Malin åkte till gympan för att utföra lite städuppgifter. inget är så härligt som att moppa golv & sjunga högt på en lördag förmiddag.
Sen åkte vi till stan, för att möta upp en till Malin & jag skulle ge pengar till Marcus.  När vi gjort det gick jag på jakt efter klänning till nästa helg. jag hittade flera stycken. köpte ingen. får panikköpa någon nästa Fredag eller nåt istället. det är ju mycket roligare!
Efter stan åkte vi till ishallen och tittade på Malins komp Hannah som tävlade i konståkning. det var fränt & läskigt att titta på !


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback