summery

Mmm. lördag kväll ! det är varmt & somrigt och det mesta känns helt rätt bara :) hade en trevlig kväll igår  med förfest hos marcus med massa pojkar. sen blev de hugo en liten sväng.
ikväll däremot verkar det som alla siktar in sig på folkparken , så dit ska jag snart. ska dricka upp mitt vin först & sen åka med syrran m.fl ut dig & träffa Ellie bland annat :D <3 najs najs. går nog inte ut ikväll dock. klen som jag är.
men det känns riktigt bra att sommaren börjar snart. på Fredag blire landet för första gången i år med vännerna också. MYCKET RÄTT. och den här veckan kommer väl glida på som ett bananskal med studentfirande & inställda lektioner typ. jag har ju faktiskt INGET kvar i skolan, förutom lektioner att gå på då, men det räknas väl inte ? man kan lika gärna sitta bakfull i ett hörn & inte höra nåt som att vara pigg & allert. man blir ungefär lika smart vilket som.

  image432

första glassen på smultronstället åt jag idag också med Elin & Anton (och J  som servis:D). GOTT. och fler ska de bli.  nu ska jag dra mig mot parken & förfest utan fest som marcus så fint kallade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback