illness

SJUK. nu har det drabbat mig med - höstsjukan. den som alla har haft/har eller kommer att få tydligen! Men jag får väl skylla mig själv när jag går & skryter om att "jag har inte varit sjuk:D" & tänker " ååh. . vad skönt det vore att va sjuk ett par dar", suck ibland är man allt bra dum. för när man ligger där mitt i natten med 39 graders feber, svettig vs. iskall ,beroende på vilket humör kroppen är på (hrmf!)  & cp-drömmar(nån mer som har det när ni är sjuka?) så är det inte lika kul! Får bara hoppas det går över ganska snart! har ätit soppa nyligen iaf, så nu är jag nog frisk snart ;)


krya på mig & alla andra sjukisar :)

Kommentarer
Postat av: carolina

hehe, min kompis skrev till mig precis att hon fått höstsjukan ;) ni får krya på er bägge två ;) de tär ju helg för tusingen! :P

Postat av: Linn

Det komiska är att jag ocks tänkte att det nästan vore lite skönt att vara sjuk, och dagen efter blev jag såklart det. Det är inte lika roligt som jag väntat mig dock :( Krya på dig Marre!

2008-09-12 @ 21:16:28
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback