många saker att fira

GLAD. ja, riktigt glad är jag. Mötte Elin på stan efter min lektion idag & hon har klarat sitt körkort efter en 2 veckors intensivkurs :D! SÅ KUL. jag är verkligen jätteglad för din skull E, du är superduktig! 
Sen käkade vi PAUS sallad som är delicieuse et aprés körde hon hem mig jättefint. Vi öppnade vårat efterlängtade paket ifrån Natalie i New york också! vi blev som 2 barn på julafton. Se på bilden vad vi fick :P 
  


Nu är det snart dags för träning. The träning. träningen med stort T! haha, nej nu ska jag inte ta för stort allvar på det hela. sista träningen innan tävling är inte så viktig. klarar man det inte perfekt idag så vet man att man kan det, och gör rätt på tävlingen. ingen stress, ingen panik. det kommer gå toppen ÖGG-are

Grattis Mamma på födelsedagen förresten! <3 efter träningen blir det middag & tårta med familjen & paketöppning :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet, vi har varit och pratat med Åsa och Johan idag.

2010-03-18 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback