I'd rather be with you

ledighet är skönt. men jag har så himla lätt för att bli rastlös! Idag har jag & pappa varit duktiga och städat hela huset iaf! det luktar gott och ser jättesnyggt ut!

Igår mysfikte jag med ellie, min lilla saknisfia. alltid trevligt! Sen var det träning, det gick ganska bra, med betoning på ganska. jag körde allt och kom runt och volterna kan jag.. men mina ben ville inte jobba så hårt som jag ville vilket resulterade i inte alltför många ställda volter :( men men, det tar vi på söndag! och tumblingen gick bra. det gick också väldigt bra för mina kära teammates vilket är minst lika viktigt det. vi tävlar SM om 1 vecka, helt galet!!! ÖS ÖGG ÖS

idag är det friståendeträning som gäller och vi skulle helst ha en tajt svart tröja på oss, det har jag inte många av kan jag säga, crap! och sen hade mamma tänkt att vi skulle grilla eftersom det är helgdag och man är ledig imorn också och sådär, och ja det låter ju trevligt, om det slutar regna. sen kommer förhoppningsvis R hit och myser med mig ikväll.

jag kom förresten på en förträfflig idé förut, övningsköra. jag & pappa ska ge oss ut sen, åker till Bråvalla och kör runt lite där det inte är nån trafik. läskigt, det var bamselängesen nu. men det går nog bra :)

dagens låt
- I'd rather be with you - Joshua Radin

Kommentarer
Postat av: Anna

Stört, den där låten gick nyss på på min spellista :) bra låt och underbara tjejer! Nu taggar vi SM, välj glädje! ÖS ÖGG ÖS :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback