TRÖTT

5 dagars ledighet var skönt. jobb igen och gympa för hela slanten är mindre skönt.. eller gympan är skoj och jobbet med, men det orsakar en väldans trötthet, speciellt när man inte lyckas få en helnattssömn..

richard är i Prag med skolan den här veckan så jag fick låna hans Mac :D skojigt, jag har ju ingen egen bärbar dator, så här sitter jag i sängen med internet i knät och tycker det är lyxigt, tihi.

SM på Fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÖÖÖÖÖÖÖS ÖGG ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS




HITTADE INGEN BILD PÅ DEN HÄR DATORN, SÅ TOG EN SOM JAG RITADE FÖR MASSA TID SEN, SKOJ, HAHA.


Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiiiiie!! Fattar inte att vi ska åka till SM om 4 dagar, insaane. Nu ööööser vi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback