gogogogo

heja maria. stress är jobbigt och jag tycker inte om det. vill bara ha en stor kram av dig! nu är jag i alla fall klar med sista provet i historian, bara fördjupningsarbete kvar som ska vara klart om en vecka. och så är det Nak prov om en vecka också. och så ska jag visst vara klar med spanska kursen om ett par veckor.. ? och så ska man träna, äta rätt , gå på Beata bal för chefer på kalmar och en massa mer. men mycket är skojigt också, men det blir un poco mucho a veces. bueno, que voy hacer?
jag hade iaf en helt underbar helg! så mysiga människor man kan ha tur att vara med i en lägenhet under ett par dagar! kärlek till er.
jag saknar mina vänner i norrköping. kan ni komma hit och hälsa på !? <3

Kommentarer
Postat av: L-L

Kikar in här för frågan om du är sugen på LYXIGA take away muggar ?

perfekta för oss med egen kaffemaskin (funkar ju givetvis för varm choklad oxå :) och som gärna tar med kaffet ut i bilen/ parken ...ja du förstår.



vi lottar nämligen ut såna på vår sida :)

Går även att beställa via vår hemsida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback