första besöket!

Hej! jag sitter här och har precis pluggat klart för den här timmen. det är ungefär det timmarna och minutrarna består av på vardagarna, plugg. men jag ska inte klaga! jag klagar mer på att jag är lite sjuk jusst nu. man blir så ynklig då. men som tur är så hade jag mamma och pappa på besök här i helgen. urkul att träffa dom igen, så skönt att bara prata och gå omkring med dom och kolla på saker. vi gick runt i lund lite, sen åt vi ute på en mysig restaurang. och på söndagen kollade vi på lite slott utanför Lund, runt Eslöv. det var en fin helg. jag och R fick våran första växt också, en orkidé, vi har nu alltså något mer levande än oss själva att ta hand om, får se hur det går!
I övrigt så flyter det på här. jag har jobbat på Kattrumpan lite mer, brunchen som kalmar nation har på lördagar alltså. det är superkul! saknar att laga mat som man inte gör hemma liksom. i skolan stod vi ju i köket 3 dagar i veckan nästan, och det var fint. speciellt sällskapet, ellie och sara... saknar det.
på tal om vänner och släkt.. saknar dom. man faller bort så lätt. helt plötsligt har man inte hört nåt från vissa på hur länge som helst och det är tråkigt. det är tråkigt när det känns som man själv får stå för att höra av sig jämt men jag kommer ihåg hur det är, när man själv är kvar i sin hemstad och nån åker därifrån så känns det mer för den som åkt än för dem som är kvar. eller jag tror det iaf. men det kanske är olika för olika människor också. men jag vet att vissa människor alltid finns kvar hos mig, men jag vill bara säga att jag saknar er..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi glömmer inte bort dig iafl :) Känner mig faktiskt nästan lite ensam på träningarna när DU, carro, therese, börje OCH amanda är borta... Men vi ses snart! Om 17 dagar för att vara exakt :)

2010-10-05 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback