frostiga nätter.

Hej på er. vad lång tid det har råkat gått sen sist jag skrev här. vad ska jag säga.. mycket plugg och andra roligheter som händer hela tiden så tiden blir knapp ibland. men nu har jag pluggat till mitt prov i NakB hela dan och tar mig en paus och då passar det bra med lite bloggande här!
I helgen var vi på Tjänstemannaresa med kalmar Nation. vi var ett gäng på 35 pers som åkte iväg till ett ställe utanför lund med lite stugor och bastu och så. där lekte vi lite, lagade 3 rätters till en sittning, sjöng otaliga sånger från Sångboken och gjorde lite små lag-uppdrag. sen blev det öl och bastubadande fram till småtimmarna. en mycket skojig resa!
Idag är det ju official suit up day så ikväll blir det lite kostym-party hemma hos ett gäng på Kalmar. det blir säkert trevligt. skönt att slappna av lite emellan allt plugg. dock så har jag ju prov imorn eftermiddag så hoppas jag inte dricker bort allt för många hjärnceller, för det kan man tydligen göra?
saknar alla underbara östgötabor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback