hablo un poco español

Ibland är det tråkigt att ha en pojkvän som är besatt av ett fotbollslag.. visst det kan vara kul att kolla nån gång ibland men då måste man gå in för det och det har jag inte lust med så ofta :P så ikväll, jusst nu, är det match och R måste för det mesta behöva se matchen på datorn för att dom inte går på Tv, så ikväll efter 30 min av matchen ser jag att matchen går på Tv efter att jag blippat genom kanalerna massa ggr pga ingenting på Tv.. nåja, nu kan jag sitta här iaf, gött

Idag har jag pluggat till mitt prov i Historia imorn.. har inte pluggat så mycket som jag förmodligen behöver men jag har ett par timmar på mig imorn innan provet kl.11.30 så jag tror att jag hinner med det då. ibland så orkar man bara inte. jag var och körde Afro sen på Gerdahallen med Hanne =) det var jobbigt! som vanligt.
snart är det dags för hemfärd, och veckan efter det får vi besök här i lund av Macke och Matilda :D och om vi har tur kommer även Jacob och Fia också, superskoj. och jag får inte glömma att Alex ska hälsa på R när jag är hemma. hinner förhoppningsvis träffa honom på tisdag iaf!
åh, det går bra med min spanskakurs förresten, det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback