hemma bra och hemma bäst

I am home! blir lite förvirrande då jag anser Lund som hemma också. men inget är ju mer hemma än Norrköping iaf. den saken är klar. det faktum att man springer på massa vänner på stan gör ju den saken klar!
idag har jag fikat o myst med Ellie på eftermiddagen, lika bra som alltid! <3 på förmiddagen blev det frukost och promenix med mamma också. det är skönt. det känns så ovanligt vanligt att vara hemma igen. men jag blir lite ledsen i hjärtat varje gång jag tänker på att det här är sista helgen jag sover i det här huset. nånsin. sen bor vi inte här längre :'(..

men nu ska jag inte vara ledsen! jag ska alldeles strax (läs nu) iväg till Karin för lite födelsedagsfirande/återträff/nånting :P äta middag och vara allmänt sociala och ha det gött! :D puss på ER!

kärlek till R också <3


Kommentarer
Postat av: Anna

söndag: 3 timmar

måndag: 3 timmar

onsdag: 3 timmar

lördag: 6 timmar

söndag: 6 timmar

= 21 timmar :)



sen har jag för mig att vi skulle lägga in en till träning med vet inte riktigt än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback