VASSA KLOR

åh. bästa helgen. EM i truppgymnastik i malmö. 6 st gympatjejer har sovit på golvet i vår lägenhet. kulkulkul. orkar inte göra någon längre sammandfattning just nu, mer än att det var en riktigt fin helg! har aldrig åkt så mycket taxi i hela mitt liv tror jag.. gött!
Plugg for the win är det som gäller nu. men jag är sjukt trött och seg idag. hoppas inte jag är sjuk.. igen! måste göra ett historia prov på onsdag för det är tydligen höstlov nästa vecka. suck. men men, då har jag det gjort iaf. jag åker ju HEM PÅ TORSDAG ELLER FREDAG så då är det skönt att inte ha så mkt plugg att göra! åh , hem. ska bli så kul att åka till norrköping igen. mindre kul är ju att det är sista gången jag kommer sova i vårat hus i kättsätter eftersom mamma och pappa ska flytta till en lägenhet.. :( sorgligt. finns så sjukt många minnen där. har ju bott där i hela mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback