Lost in myself

då var jag officiellt en pluggis då. en student kallar vissa det också. ett kännetecken på detta är att man känner att borde plugga i första hand istället för att göra andra saker. ska jag åka in till stan? nej jag borde plugga. osv. men det är lite skönt på nåt konstigt sätt också. men bara lite skönt.
igår förtidsröstade jag och Richard. känns bra att bidragit med min åsikt och röst till valet!  eller ja.. jag vet inte. känns inte som min spontanröst gör så jättestor skillnad. jag har ju inte ens orkat sätta mig in i varrörelsen.
igår blev det Idol och potatisgratäng med brunsås och biffar. sen filmen swordfish. fredagen kom som ett slag i ansiktet och ingen av oss var särskilt partysugna.
idag däremot! japp. snart är det dags för skattjakt med kalmar nation. vet inte riktigt vad det betyder men det blir säkert superkul! sen är det middag och fest på Kalmar för min del. och richard ska på sittning för ekonomer.
träning imorn? jag behöver motivation.. fan vad svårt det är utan det vanliga laget. :( vet inte om jag pallar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hejar på dig allihopa Maria och vi VET att du kommer klara av det galant :) Tänk bara på hur det var den där första träningen 2006, norrköping satt på ena sidan av hallen och vi från nike på andra sidan... Den träningen var det nog inte många ord som delades ;) Men nu är vi världens supergäng <3 Det kan bli likadant i Lugi(bara att dem pratar liiite grötigare)



Puuss på dig och kom ihåg att du är grym :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback