I wanna be your everything except your misstake

Ja, det är ju alla hjärtans dag idag! alla verkar ha en så säker inställning till hur de tycker man ska fira, eller inte fira, alla hjärtans dag. vissa är helt totalt anti och tycker att alla dagar ska vara lika speciella och förstår inte varför man behöver en speciell dag till att visa kärlek.. jo visst jag kan hålla med dem på ett visst plan, men kom igen, det kommer aldrig bli så att alla visar lika mycket kärlek varje dag.. tyvärr. jag tror det är bra att ha en sånhär dag, vare sig man väljer att fira den med 100 röda rosor eller med ett extra leende till en främling på bussen så tror jag alla kan hålla med om att man tänker liiite extra på kärlek den 14 februari. både till vänner, killar, tjejer, kärlekar och livet ? så känner jag i alla fall. och nu sitter jag här och är lite småledsen över att Richard har varit i skolan från 10 framtills nu , och han är fortfarande där, kl.21.15 och jobbar på ett arbete som han och en grupp i klassen upptäckte skulle vara inne kl.00 inatt.. men jag får i alla fall vara med honom  sen och äta en sen middag bestående av pesto & mozzarella fylld kycklingfilé med ugnsbakad sötpotatis med vitlök, och till efterätt en chokladmousse med lite kärleks-chokladdekoration ovanpå =) och jag är så glad ändå, att jag har så många som älskar mig och som jag älskar tillbaks i mitt liv. ju mer kärlek du ger, desto mer har du kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback