solig lördagmorgon

God Lördagmorgon på er! solen skiner och himlen är blå, det är nog ettb par minusgrader även härnere i Lund tror jag faktiskt. men mer snö har vi sluppit. det kom ner litegranna igårkväll, men inget som la sig direkt. Nu har jag hällt i mig en smoothie på persika, hallon och naturellyoghurt, druckit kaffe, multivitamin och snart är det dags för en förmiddagsträning på gymet!
jag hittade en fin blogg som hade gjort en 30 dagars hälso & träningslista, så jag tänkte att jag lånar den och kör den jag med, ska försöka få ner en varje dag, annars kommer det i tur och ordning från 1-30 i alla fall. det vore ju skoj om ni med kör den :D jag tror jag börjar med den en annan dag dock, för jag skak gå iväg alldeles strax. men det som kommer komma först på listan är: Min idrottsbakgrund =). ha en fin helg, kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart!

Postat av: Anna

Sv: jaaa jag funderar faktiskt på det, men beror lite på om jag jobbar eller inte och om jag är helt frisk men jag kanske kan hjälpa till nått även fast jag inte kör så mkt :)

2011-02-13 @ 13:38:58
URL: http://panikanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback