Norrköping!

Hej, jag är tillbaks i fina norrköping igen, ska vara här hela veckan, eller ja, fram till på fredag för då åker jag och mina Östögtagymnaster till Svenska Cupen  i Västerås över helgen! :D gaah , så snart. det ska bli läskigt, spännande, kul, jättekul, galet och sådär underbart som det bara kan vara med ÖGG. igår var det typ 4.5 timmars fristående träning. idag blir det 3 timmar i linköping med trampett och tumbling! heja heja!


Jag började på min hemtenta idag också. gick ganska bra faktiskt, tror jag blir klar med den imorgon eller på onsdag faktiskt och det är alltid skönt, även om man aldrig känner sig riktigt klar med såna där saker. dock så missar jag 2 obligatoriska saker i skolan idag och imorn så jag kommer få göra komplettering till det också.. men det fixar sig!

nu ska jag dricka min kopp härligt svart kaffe! köpte en present till Malin som fyller imorn, skicka den till Uppsala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback