tisdag!

Hej hopp! och så är veckan i full gång igen! idag på morgonen hade jag, Emma och Pontus vår muntliga presentation på vår MOVE-lektion (mig og verden), vi pratade om kroppsideal och hade en powerpoint till det, förutom att de flesta danskar förmodligen inte förstod något så gick det bra! tacka vet jag norskorna som kan förstå både danska och svenska!

på eftermiddagen var det dubbelpass gympa, och idag var det fulla volter till semihårt eftersom det är Ollerup open på lördag då vi ska tävla! jag testade för första gången på en-två veckor att köra fullt med låret och det höll! yay! de omgångar jag ska köra är dubbel pikhalv, dubbel sträckthalv, dubbel grup halv och egentligen överslag grup halv, men den har jag inte vågat köra till semihårt, vill jättegärna dock, men huvet spökar som vanligt!

på tumbling blev det hel handvolt halv, hel handvolt 1½, sträckt rondat flickis sträckt, sträckt rondat flickis 1 skruv, jag körde inte alla perfekt direkt, men det är dom jag planerar att köra på lördag iaf :D

nu är det godnatt! 


Emma & martin i md gropen =)

Kommentarer
Postat av: suzanne

Vad duktig du är! Lycka till på lördag! Kram

2011-11-16 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback