politik..

hej & hå! mycket att göra och veckorna går så fort. det är ju redan torsdag! den 1:e september har det hunnit bli också. ett datum som jag firade förr, men nu är det mest sorgligt :(

idag har vi haft simning på förmiddagen och sen hade vi ett gympapass med framåtövningar, gick rätt bra men jag är riktigt sliten  i kroppen idag känner jag, träningsvärk lite överallt!

nu ska vi iväg och ha nån politikgrej.. inte så väldans intressant. det är tydligen val snart i Danmark så vi ska ha lite politik på Moveklasserna idag, sen kommer även nå¨gra ungdomspartier tror jag. jag är i en grupp som tar reda på fakta om Dansk folkeparti (som Sveriges Sverigedemokraterna ungefär). 

ikväll är det Höjskoleaften vilket innebär dans med alla elever och sen historier, sång och fika i the old living room.

Malin åker till USA idag!!!!!!!!!!!! kommer sakna henne tusenmycket<3!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer att sakna dig också!

2011-09-04 @ 04:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback