Vecka 4

ja, nu är vi helt plötsligt mitt inne i den 4:e veckan här på Ollerup och det börjar kännas mer och mer som hemma här, men det är ju inte så underligt, man spenderar ju mer tid med vissa människor här än vad man gör med sin familj i vanliga fall så man kommer ju varandra nära väldigt fort :)

Igår eftermiddag var det långträning. det känns riktigt bra att mina skruvar börjar bli bättre för det har kännts som en spärr ett tag, så det är skönt att det börjar släppa så jag kan börja skruva i dubbelvolterna på trampetten och ta upp hel in på tumblingen. Ungefär hälften av Teamgym-gänget snurrade dubbla igår på tumblinggolvet, det var jättekul att kolla på, såg många fina dubbla! Anna körde skitsnygga dubbelsträckt, och Helga körde dubbelsträckt för första gången. Pontus var också riktigt nice! efter träningen frågade jag Helge om min fot som är lite knasig, den är svullen även fast jag inte stukat den på jättelänge och så är den stel och gör lite ont när jag böjer den i vissa lägen.. han tyckte jag skulle ringa en kiropraktor eller sjukgymnast så ska ta tag i det imorgon! och så blire fotstyrka + töjning för foten för att öka styrka + rörligheten i den :)

Nyss så hade vi LEUD P, praktisk ledarkurs, och idag var det vår tur att hoppa bungy på trampolinen. det är när man spänner fast sig som i en sele som har bungylinor som sitter fast i taket så studsar man upp och ner och snurrar och har sig! lite svårt att förklara men det gjorde asont och var skojigt iaf :P!

kl.19 ikväll är det Rytme(fristående) träning för oss som anmält oss intresserade till NM laget. kan bli kul, de har ett jättefint fristående verkligen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback