stapla ved!

update. oj oj. dagarna flyger iväg med jobb, småresor, lediga stunder. igår var jag och carro i uppsala efter jobbet, efter mycket stress hann vi till Fyrishov för att träna gympa för första gången på en månad. kul att köra igen!! kul att se hur hallen är i uppsala! sen  blev det tåg hem och cykeltur hem till Hille. vi cykla nog typ 3 mil igår + träning, alltid nåt de! Idag börjar jag kl.14 och jobbar till sent, det är trubadurkväll och buffé på restaurangen så det blir lite annorlunda än vanligt. fast fram till kl.17 är det iofs öppet som vanligt med gäster och mat från menyn. lär vare smockat idag när det är solsken o supervarmt!

På förmiddan idag efter frukot o efter Carro åkt till jobbet hjälpte jag Bengt med att lasta in ved i vedboden. huhu! stekhett i solen, svetten rann. 2 kubikmeter ved som las på skottkärra och rullades iväg till vedboden för att staplas. blev ett par omgångar o ett par timmar. men rätt skönt när det är klart! känns som det minsta man kan göra när man får bo här! :)


bild från bologneparken i gävle, konsert o kongress huset i bakgrunden om jag minns rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback